sportlov

publicerat i Allmänt;
ja dag två på sportlovet har nått sitt slut. kan väl inte annat än erkänna att jag älskar att vara ledig.man kan ju hitta på vad man vill och så!
igår drog jag med mig stiin och Filip till sälen på lite after ski :D himmel vad skoj att få dricka vin en måndag i solskenet och lyssna på bra musik och ha det trevligt med goa vänner. va hemma vid 21 och det var fantastiskt skön att få krypa ner :)
 
drog igång denna tisdag men att åka och simma och unna mig lite egentid i bastun. ja det va inte dumt det heller.
hämtade upp Lovis hos mamma och sen for vi  och åkte skridskor. vet inte vem som är sämst på det jag eller Lovis!?
ja hon skrattade och det gjorde jag med så det var väl roligt det da. hem och röja upp allt jag skjutit upp i flera veckor. städade ur bilen och rengjorde toan och sånt här trist skitgöra. ja det känns rätt bra nu ikväll iaf att veta att rumpan förblir ren nästa gång jag sätter mig.. haha!
 
i morgon blir det pulka och grillning för hela slanten! jag längtar faktiskt och tycker att det är sånt man gör på sportlov och det ska vi göra. grilla hamburgare och åka stjärtlapp,bob och pulka! synd dom säger att solen ska gömma sig men vi får överleva ändå! :)
 
nu ska jag klämma i mig lite tacorester och dra igång en film, har precis målat mitt ena sängbord vitt så förtjänar lite mat nu! har man ny säng vill man ju ha nya sängbord, men inga pengar att köpa några för så får man måla om dom gamla så får man ju helt plötsligt nya! enkelt och billigt!
 

Kommentera inlägget här :