tok-torsdag

publicerat i Allmänt;
Toktorsdag betyder att det är dagen innan fina-fredag. Fina fredag bjuder nog på tacos och kanske lite vin till kvällen vad vet jag? Jag har haft sådan jobbångest inför helgen så jag tog semester. Morsan insisterade på att de ville ha lovis ändå men jag sa nej, kanske en stund på dagen så man kan träna fika eller sova bara jag vet inte ☺ kanske bjuder hem vänner ändå å myser ute på verandan, ja vad vet jag det är ju bara torsdag!  Bokor försöker lära sig sluta planera allt 👌 man lär sig så mycket när tiden går förbi en utan att du märker vart du hamnar. Rätt skönt tycker jag! 
 
en sak vet jag och det är att helgen ska spenderas med Lovis och har vi tur kanske vi kan åka och rida :) prova boka in ett träningspass också.
 
Nästa helg blir det kalas frågan är om det blir kalas eller om det blir myskväll? Visar sig under veckan det också ☺
 
Ikväll hann jag inte göra mycket. Haft en trevlig stund med Julia från 16:30 till 19 sen fullt mys med Lovis tills 20 sen duscha sen nu natta. Man hinner inget om dagarna tycker jag. 
Utvecklingssamtal på dagis där jag fick höra vilken smart dotter jag är mamma till.. bara beröm och hon är så snäll glad trevlig. Framförallt duktig på allt. Väldigt tidig och smart med allt säger dom, kanske man skapat ett geni? 😉 lurar på det själv lär jag erkänna.. som hennes mamma så får man skryta antar jag! Vad gjorde man utan den människan i livet? Hon är livets huvudrätt hon!
 
Ja ligger i sängen och överväger vänner eller bok? Jag är trött, men så hör jag hur det smattrar I taket, fjärde natten nu.. rofyllt. Jag ska nog bara sova ikväll. Det är ju ändå fredag och helg i morgon!  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :