Sälen baby.

publicerat i Allmänt;
tack för en minnesvärd helg alla inblandade.
helgen har bjudit på otroligt mycket.
vädret var med oss tyckte jag men lite kyliga vindar var det allt. solen har iasf hunnit plocka fram mina bruna fräknar iaf med helgen. näsan e brunfläckig.
Takidas låt "better" har fått en plats i mitt hjärta. jag bara sjunker in i mig själv när jag hör den och den har gått på repeat hela helgen. helgens värsta var att gå hem inatt från högis i klänning och bara ben. 3 km, som med sanning var de längsta någonsin.
 
 
idag har pappa och ann varit här. firat mig och Lovis. jag fick ett presentkort på granngården för pappa tycker jag ska måla om huset till sommaren så det var en baktanke med det.Lovis fick en cykel! jisses när hon förstod att det var hennes att hon inte bara fick låna den. ja lycka i själen. behöver dock en hel del hjälp med att ta sig framåt på cykeln då hon inte riktigt begriper att hon måste trampa :D dagens skratt kom när pappa är så rastlös att han måste prova mina två gräsklippare och serva upp dom lite och rycker av snöret i den ena. kör in båda två i förrådet igen och går sedan därifrån. haha!
 
på kvällskvisten så var gina hit och mös lite., drack lite kaffe och pratade lite skit som sker i Sandras huvud.
 
i morgon är det jobbdags igen. jag älskar vardagarna, det går så fort och allt känns så kul. jag tycker mindre om söndagar ärligt. söndagkvällar då skulle jag kunna ge vadsomhelst för en "myskamrat". film chips mysa soffa. ja det är det man egentligen ska göra kvällar som dessa. men ja jag ligger i sängen med två katter och äter pizza ist närmare perfekt kommer man inte som ensam ;)
 
nej nu har jag jobbat klart och förberett det jag ska så nu är det dags att sova.
tack och god natt!
 
Livets fest är roligt men att få umgås med henne det är lycka.
 

Kommentera inlägget här :