Birthday!

publicerat i Allmänt;
hej hallå.
idag är det min födelsedag. känner mig inte direkt äldre men kanske lite klokare visare och starkare i sinnet.om man bortser från tröttheten idag som gårdagen medförde. kommer det med åldern tro? vad ska man sätta som nya mål nu? vet inte riktigt vad jag ska se fram emot om jag inte sätter nått mål?
jag känner mig bekväm och jag gillar inte att vara bekväm. jag ramlar in i en rutinerad vardag jag tillslut finner som tråkig. hur gör ni andra för att inte blir inrutade helt ?
 
jag har fruktansvärt dåligt samvete att jag inte haft tid med lovis idag som jag önskat. haft folk hemma på fika hela dagen och all min uppmärksamhet har gått åt till att serva folk med tårta och kaffe. usch vad man mår kasst när man blir så medveten om det.
därför bestämde jag att lovis blir hemma i morgon kväll ist för att åka till mamma, vi ska ägna oss att leka ute om vädret tillåter. blir en lång dag på dagis på tisdag men vafan det överlever hon säkert.. vill bara skratta och leka och ha det gott i morgon efter jobbet :)
 
festen igår var så himla rolig. var länge sedan jag skrattade så mycket att mascaran blev våt. Andreas han blev knallast då han somnade först av alla och jag lär säga jag själv stod för årets dansmoves.Fattar inte hur huvudet tänker när man är full :D haha det är nog det som är felet man tänker inte alls. kroppen bara gör.
blev hiskeligt sent då sista lämnade vid 03:30. som tur va slutade jag dricka ett par timmar innan det så jag lär säga jag har mått väldigt bra idag. enda ångesten jag fick var när jag gick ner imorse och såg hur jävla sviniga alla är när man är full.. fy fasen vad det såg ut. fick städa i 3 omgångar innan det såg hyfsat ut! blev påmind om varför jag aldrig har fest. men nu kan det vänta ett år till ;)
 
tack och god natt!
 
 
 

Kommentera inlägget här :