back to life!

publicerat i Allmänt;
japp då var det söndag och livet börjar åter i morgon igen. tillbaka till skola och dagis och  allt som hör vardagen till. börjar komma in i en vardag igen det känns väl fantastiskt bra.
vaknade igår och fick nackspärr så jag fick lov sjukskriva mig från jobbet men idag ska jag göra ett ryck få se.
Nackspärren är lite bättre idag men inte alls som jag vill.. man e juh lite begränsad i vad man kan göra och inte det lär jag juh säga. ser ut som en stel präst!
lär ändå prova städa ihop lite här hemma och hänga tvätt och diska och ja allt vad hör hemmet till ni vet. usch vad jag hatar att diska, Lars var det som oftast tog disken och vad jag uppskattade det! skulle göra allt för att få en diskmaskin.vet inte riktigt hur det kan bli så mycket disk jämt..
 
har inte sovit många timmar inatt heller så ikväll somnar jag nog ovaggad, har haft en tendens att slocka framför tvn senaste tiden. det är väl trevligt?
 
vasaloppet är i full gång och pappsen kämpar där ute i spåret, hade jag inte jobbat idag så hade jag befunnit mig i mora just nu och hejjat han in i mål, han blir så glad. tror han åker sitt 27:e lopp detta år eller om det är 28:e ? bra jobbat, ska ladda för att åka Tjejvasan nästa år för det bästa av allt är då att få vara med när pappa då ska tatuera sig. bra deal av honom att lova det ;)
 
 

Kommentera inlägget här :