våren är kommen..

publicerat i Allmänt;
ja idag har jag rosenröda kinder och bränt bröst. det betyder att det är vår och solen har tagit som tusan uppe i slalombacken. helt underbart lär jag få säga. har aldrig uppskattat våren på detta vis förut som jag gjort dom senaste fina dagarna då du får vara ute!
eleverna har verkligen gjort mig stolt, dom va så duktiga och det var helt otroligt vad roligt både jag och dom hade!
 
på eftermiddagen så åkte vi till mamma och hälsade på, träffade Emil också. på vägen dit så ringer min chef från kompis där jag e tjänstledig nu och talar om apdåliga nyheter, givetvis handlar allt om pengar och jag blir så jävla förbannad att jag talar om att jag får lov ringa upp i morgon och lägger på. usch och fy, jag orkar inte ta tag i massa sånt där nu faktiskt. allt i livet är rätt stabilt och under kontroll ni vet och så kommer det en sak sådär?!
jag önskar jag hade en famn jag kunde krypa upp i och där någon sa att allt ordnar sig..
 
till helgen så vet jag inte hur jag ska hinna med allt i all rusning, två dop ska hinnas med och dopen ligger 24 mil ifrån varandra, jag har väl lite tur ändå att det är olika dagar men ändå! ska man vara gudmor på båda så hade det fått varit 64 mil och jag hade ändå befunnit mig på båda om jag så hade fått lov åka helikopter :)
 
ja vem vet vad man kommer veta i morgon denna tid ? finns väl ingen som kan veta det men det hade juh varit roligt att veta ?
 
god natt. nu ska jag försvinna i Grey ett tag.

Kommentera inlägget här :