Tjing-tisdag

publicerat i Allmänt;
Tisdag i all ära. Vilken dag. Vilken dag! Dagen jag insåg på riktigt att jag e vuxen och i princip rätt gammal. Livet blev en eld i röven på väg till Malung, tror jag hann gå igenom allt som hänt senaste åren och som bör hända närmaste åren. Allting tog bara 30 minuter 😂 ja kan det vara så att man börjar krisa i sinnet, åldern har blivit påpekad ett antal gånger och jag tackar nej till sakerna brukar tacka ja till och tackar ja till saker jag brukar tacka nej till.. blivit en kaffedrickare som pimplar whiskey å kaffe när tillfällen ges tydligen. Tackar dagen vid kl 21 om kvällarna och somnar som ett ovaggat barn på vardagar. Ja jag vet inte men ska man göra något ska man väl göra det ordentligt så är det väl. ☺  känns som jag måste svetsa ihop mina två liv lite bättre framöver. Hitta en bättre balans 👍
 
 
Lovis flickan fyller 3 år nästa vecka och jag har redan köpt en present men skulle köpt en stor rutschkana också.. vore kul om hon hade en och en sandlåda och en lekstuga. Fan vad man vill ge sitt barn allt!! 😣 
 
 
I morgon är det O-onsdag det är ju inte så tokigt heller.  👌👍
 
Tjing 
 

Kommentera inlägget här :