kvällssång i all ära.

publicerat i Allmänt;
här sitter jag nere i soffan och lyssnar på lilla lovis som ligger uppe i sängen och sjunger blinka lilla stjärna. rösten är ljus och tonerna är så tydliga att jag hör vartenda ord som kommer! :)
innan jag själv kan ta tag i kvällen och göra alla måsten så är det bara att vänta ut tystnaden.
tänkte jag kunde passa på att blogga lite då.
 
dagen i skolan har gått kanonbra idag. inte lika trött i skallen ikväll fast det blev så sent med jobb igår. lite trist jag inte hann med träning idag, skulle juh ut och cykla med lovis men vädret var inte lika lockande idag och sedan ringde Henke och frågade om barnvakt en stund så lovis och tindra fick juh leka iaf!
 
älskar när det ligger paket i brevlådan. blev en kanonhiss på dagens paket!
 
i morgon kommer oroligheterna ligga i magen då lillasyster ska till Stockholm och göra tuttisarna större. hoppas allt gå bra och att rehab i Äppelbo gör att vi kan mysa någon dag i veckan!
 
funderar på om man kanske ska bjuda på något lättare på lördag så slipper det bli så galet mycket jobb.. hört talas om att tex grillad vattenmelon ska vara en höjdare ? förhoppningsvis ska jag till Borlänge med mamma och Anders på fm och prova sälja bilen eller byta in den mot en billigare. undra hur mycket pengar man förlorar på det? men jag måste bli av med den så valmöjligheterna är juh bara en tyvärr. 
 
kollade mig i spegeln i morse och såg att hela näsan va täckt av fräknar.. med åldern lär man sig leva med en brun näsa.
 
 
nu e barnet tyst så nu är det bara att börja röjja upp här hemma så huset är redo för en nya dag i morgon!
 
 
 

Kommentera inlägget här :