mål 1 klart.

publicerat i Allmänt;
Vänner och ovänner jag kan gladeligen skrika rätt ut att jag nått mitt mål som jag inte på hundra år klarat av tidigare! jag har nått min målvikt som jag tror jag i perioder kämpat med halva livet. vad kan detta bero på, jo att jag gett mig fan på efter nyår att jag ska nå dit och börjat träna och tagit tag i saken och verkligen försökt, sedan kanske livsförändringen gjorde mig mer fast besluten om att nu jäklar ska jag fixa iaf detta.. stark är det enda man kan vara för att ta sig vidare och jag känner mig otroligt stolt och nöjd. sen e jag väl stark också det har juh livet bevisat för mig mer än två gånger så! :)
 
 
 
ni kanske tycker att jag är skitbarnslig och så eftersom jag aldrig direkt varit stor senaste tiden men för mig så är detta jätte stort då jag varit överviktig hela livet, jag ser mig fortfarande som den stora tjejen den lilla mobbade tjejen, eller ja inte nuda, jag jobbar på självförtroendet och att man äntligen kommit dit man iaf trivs med sin kropp är väl ett stort steg på väg att älska sig själv? spelar juh ingen roll vad alla andra säger tycker jag. är tröttsamt att höra att man e barnslig och fjantig men ingen vet juh hur jag ser på mig själv men jag vet att när jag ser på mig själv med nöjda ögon som jag börjar göra nu så ser jag förmodligen det ni andra också ser.
 
 
Februari har varit en sjuhelvetes känslomässig bergodalbana, men nu e det Mars, nya tag och ny mål i livet. Nu lämnar vi det gamla gråa och är glad åt det som finns framför fötterna på en. och det vill jag säga är egentligen en hel del!
 
jag ska fortsätta träna i den mån jag kan, lite krångligt blir det med barnvakt osv men man får kämpa på hemma, försöka göra ett gym ute eller nått.
ska prova renovera klart huset. eller ja rättare sagt måla klart. tänker inte dra igång nå större saker än så. ska se fram emot roliga helger och trivsamt umgänge!
våren närmare sig med stormsteg och då blir det ljust och då blir det bra :) så är det faktiskt!
 
tack och  bock!

Kommentera inlägget här :