torsdag igen

publicerat i Allmänt;
Ja här sitter jag denna torsdagskväll och jobbar lite och dricker fantastiskt gott glas rött.  det är väl trevligt ändå med massa skolarbete som ska göras när man kan avnjuta lite rödtjut till? ja jag tycker det faktiskt.
 
idag har vi haft en kanondag i skolan. FRILUFSDAG! japp uppe i skidstugan med alla elever. vi åkte madrass och pulka och grillade hamburgare. kan inte säga annat än att det är glädje i hjärtat att höra allas skratt och hur glada dom va. man tänker mycket på var de kommer ifrån, det lilla vi erbjöd idag kommer dom prata om i flera veckor. tror det kallas karma.
 
jag har två helt fantastiska arbetskamrater också. ni gör jobbet betydligt lättare och roligare lär jag säga! :)
 
jag skrev förra torsdagen att jag skulle börja städa varje torsdag och det gjorde jag förra torsdagen men idag hann jag inte och nu vet jag inte när jag ska få in det ? for till Äsa direkt efter jobbet ( tack för trevlig stund) sen till mamma på mat och sen va det tack och god natt för Lovis när vi kom hem.
 
igår va jag och Lovis och åkte pulka i Duvnäs .gudars vilken dryg backe att gå i men så Lovis skrattade.. detta barns skratt det är så det skär av ren lycka i öronen, ungen skrattade så hon knappt fick luft. haha. ja underbart att både se och höra.
 
nej ska ta och planera morgndagens idrott nu innan jag kryper ner i sängen med vänner och somnar in!
god natt""

Kommentera inlägget här :