ändrade planer.

publicerat i Allmänt;
jaha ja igår var det fredag och vi blev bortbjudna på tacos och sen hem och hade fredagsmys mend negerbollsbak och film :) allt gick som smort men inatt vaknade lovis 03:20 och spydde så då var det klart, vi fick sova nere på golvet på en madrass, och innan allt va klart städat och barn badat, puhh,, somnade dock om båda två på den lilla madrassen :)
 
lovis vaknade kl 7 i morse pigg som en lärka. hade redan inatt skrivit till lovis pappa att han inte kunde komma då jag antog lovis hade magsjuka men hon drog i sig två flaskor fil i morse med sylt och det var full rulle så det va inge fel alls på henne utan förmodligen så vart det för mycket i magen med två flaskor välling som hon skulle ha igår, försöker sluta med välling men har nu köpt igen så slipper hpn dricka mjölk innan läggdags, så tror magen fick en chock kanske.. blev juh inge besök från Värmland och inte blev de nå pulka åkning heller men vi drog till Borlänge tidigare och spenderade dagen med mina två favoritsystrar! kupolen och promenad i finvädret, många kloka ord har sagt och lovis har mått hur bra som helst. på kupolen fick hon en tigermålning i ansiktet och gissa om hon va stolt över den då? 
 
 
kl 18:40  talade hon om att hon ville sova så la henne i Malin säng och hon somnade utan ett ljud och rörde inte flaskan heller. va nog utlsagen efter natten som va då det va lite sömn då.
 
i morgon beger vi oss till badhuset.. lovis älskar juh vatten så det är tacksamt att vara där och lite roligare än att bada i Vansbro tycker jag sen ska vi hem till Bettan och per och säga hej.. Julia och Bettan drar ju till värmen på måndag,
 
själv har jag sportlov och det har jag längtat efter. blir träning som vanligt och försöka hinna med en tur till sälen och lite pulkaåkning :)
om jag får tummen ur rumpan kanske jag ska försöka måla lite när jag e barnledig i början på veckan! jag bjuder på alkohol om du hjälper till? :) jag tror det kan blir båda bra och roligt!
 
hej!
 

Kommentera inlägget här :