slut som artist

publicerat i Allmänt;
usch vilken jobbig vecka detta varit på många sätt. vill inte gå in på detaljer men är det inte kroppen som härjar så är det huvudet och alla dessa funderingar över allt. blir tokig snart.
 
va till vårdcentralen idag då jag va med om nå otäckt i morse. haft svimningar nu i några veckor men i morse höll det på så länge och jag fick krypa till toan då benen inte bar mig och balansen inte fanns alls, tappade hörseln och synen men minns ändå det hela. ca 8 minuter innan jag kunde ställa mig upp. alla prover såg iaf bra ut men nått prov tydde tydligen på stress och utmattning. både psykiskt och fysiskt var det likt. tyckte inte jag borde jobba på några dagar heller men vi får väl se. ska blir lite bättre på att äta och ta det mer lugnt. men det är inte lätt när man långt inne bär på en del saker man inte orkar deala med just nu. det bara ramlar in nya saker som man ska slåss med och fundera över. som gör en ena dagen ledsen andra dagen arg tredje dagen bryr man sig inte alls.
i helgen står det både jobb och flytt på schemat. blandade känslor över hela situationen.
 
gårdagen var intressant på många vis. längtar till nästa helg nu lite extra!
 
Btw så somnade jag på vårdcentralen idag också inne på rummet. lite märkligt när sköterskan kom och fick väcka mig.
la mig ändå vid 21 igår bara för att jag va så slut. fast man e så trött i kropp och själ så ska det bli mysigt att få pyssla hemma på söndag. hänga upp gardinger och möblera iordning.
lite tråkigt att man ska jobba mitt i helgen också, och heeeeela nästa vecka. men ska lyssna på sköterskan och ta lite ledigt. iaf en dag. kan vara behövligt känns det som .
 
hade gott
// bokor
 

Kommentera inlägget här :