regn och tisdag

publicerat i Allmänt;
trots vädret idag ska jag inte klaga. Lovis har gjort sin första dag på dagis och det gick jätte bra :) det känns så bra i hela mig att hon är på olympica.

i morgon ska jag till frissan, undra vad man ska göra med kalufsen? någon som har några förslag? sen står det inte på förens det är helg och det vankas bröllop för min kära arbetskollega. jag och lovis har hela äppelbo för oss själva hela helgen och Johan är sjukt snäll som följer mig på bröllopet fast vi flyttat isär. det är otroligt skönt att vi kan vara vänner och umgås med/utan barnen. det är aldrig ens fel att saker och ting blir men man har juh olika åsikter om saker och jag vet jag kanske fått det att låta lite hårt men känslor är känslor och saker var väldigt nytt ett tag men nu kanske jag ska tala om att vi inte alls e ovänner eller har något otalt med varandra.vi är väldigt överens! humöret svänger juh men det gör det ju på alla människor :) ville iaf få det nerkladdat också!

ikväll har jag och mamma haft lite hemma spa med hårfärgning på morsan och nagelfix och donat lite. det är mysigt på det viset att bo med mamma, man blir lite extra ompysslad :) nu ska vi se på fifty shades of grey och jag kommer somna inom en timme helt övertygad. sovit så sjukt klent sista 3 nätterna. men mamma ger mig sovmorgon i morgon och vad det betyder kan jag inte ens beskriva. skönt ska det iaf bli! <3

/ bokor

Kommentera inlägget här :