du jag och mig själv

publicerat i Allmänt;
efter helgens alla ord och handlingar har jag upptäckt igen att vi alla är olika och agerar olika i olika situationer. man får gå till sig själv och tänka hur skulle jag gjort om jag va i den situationen, är man en real vän eller är man inte det beror juh alldeles på hur man handlar. folk är inte dumma och inte jag heller. man vet och förstår mer än vad folk visar ibland och sanningen kommer alltid fram.. ledsamt och besviken innerst inne men alldeles för trött för att ens bry mig ytligt. låter det vettigt ? kanske inte men så är det. Lovis gjorde sin första dag idag på dagis. En rikigt höjdare! alla var så glada att se henne igen och ha henne tillbaka. jag är så glad att ha henne tillbaka där hon hör hemma! Aldrig någonsin tänker jag flytta på henne,
 
 hela veckan består av jobb och en tid hos frissan. fantastiskt härligt! mitt hår är inte sig likt efter möhippan då det gick åt en halv liter spray och tuperingskammen var i faten mer än två gånger så ska bli riktigt skönt att få det på plats igen. avslutar veckan med bröllop på lördag. nästa helg vankas nog flytt hoppas jag, vi får se :) // bokor

Kommentera inlägget här :