flytta flytta flytta.

publicerat i Allmänt;
idag är dagen kommen. dagen jag väntat på. att slippa bo med mamma även fast det har varit väldigt mysigt så ska jag och lovis få flytta hem, det ska bli så skönt och samtidigt så skrämmande. ser fram emot att få pyssla med alla saker och möbler och göra iordning. måste dock ta det väldigt lugnt på läkarens beordning. kommer bli svårt men har iaf tagit ledigt en dag nu i veckan från jobbet så allt inte blir så intensivt. :)

skönt att inte ha så galet långt till jobbet nu också. tror jag tankat bilen för tusentals kronor sista månaden som man åkte åt alla håll som finns.
nästa fredag funderar jag på att bjuda hem dom som hjälp mig med flytten och så på lite grillat det vore juh trevligt. som ett tack tänkte jag :)

jag har märkt iaf att musik det är otroligt läkande och bra för själen om man någon dag har en lite extra dålig dag. finns så otroligt mycket musik att relatera till och ta in och som kan få en att må såå mycket bättre :) tacksam över det!
nu sa jag wöörka vidare, typ diska städa och tvätta lite innan jag får åka hem till huset och börja grejja där. mamma och gänget har redan kört dit två vagnar med möbler och tre proppade bilar med grejer!! underbara människor.

// Bokor

Kommentera inlägget här :