torsdag kväll!

publicerat i
God kväll! Sitter helt slut i soffan. Skönt det är fredag i morgon, inte för att jag har helg då jag jobbar korthelg men främmande och god mat bjuder fredagskvällen på 😊 
Lovis vaknade med feber i morse men efter att sovit på förmiddagen har hon varit hur frisk som helst så jag och syster begav oss ut på en promenad då lovis samlade pinnar  😅  lovis somnade ikväll feberfri och pigg 💕👍 innan läggdags va vi till affären och lovis fick prova åka  på Johans cross när vi kom hem. Det var väldigt uppskattat av lilla fröken 😊


Nu ska jag ta och klippa min sambo tydligen sen får jag kasta mig ner i soffa  igen! Jag begriper inte men min energi är som bortblåst om kvällarna! 
I morgon skulle det snöa också.. fy rutti  ingen promenad då gissar jag! 
En posetiv sak är att jag iaf gått ner 5 kg (känner mig bra och klappar mig på axeln) 👍😊

/bokor

Kommentera inlägget här :