torsdag!

publicerat i Allmänt;
idag det torsdag och jag gör ett dubbelpass på jobbet.. skönt att man vet att dagen kommer gå fort! man får lite annat på skallens tankar att fundera på,
förövrigt så mår jag betydligt bättre och det har sina orsaker det med.. allt räckte med en förklaring, så slipper jag granska mig själv varje dag och fundera vad jag kunde gjort annorlunda.. sen är det klart man kan vara efterklok såhär i efterhand men nu är det juh som det är och ingen vet hur morgondagen kommer se ut heller eller vad framtiden har att erbjuda.. som mamma brukar säga.. det finns en mening med allt och jag antar hon har rätt! men just nu känner jag att jag har lätt att acceptera läget och det känns okej om ni förstår.. .givetvis saknar man så det gör ont men det går.. jag gråter inte mera och jag kan skratta ett flertal gånger om dagarna.. även om jag kanske inte vill ha det såhär i livet så lär man acceptera att det är så!

igår var jag till Borlänge och piercade hönan :) japp sant! många frågar om jag har en ålderskris och man skulle kanske kunna tro det eller en livskris.. haha men det är något jag tänkt på i flera månader och råkade ha bokat tid just nu när det blev som det blev men det var ingen livskris så ni vet :)

i morgon är det fredag och denna helg flyr jag fältet och kommun.. mest för att komma bort från hemma och från tankar och känslor skulle jag tro.. åker bort till pappa och är där sen på lördag åker jag till sthlm på lite kalasande men mina fina vänner där.. kallar jag miljöombyte...

Kommentera inlägget här :