Stockholm

publicerat i
Ja nu sitter jag på tåget på väg till The big Apple eller så kallade Stockholm! Ringa och väcka  den gamle mannen Tobias så han kommer in och möter mig vid station 😊 

Rätt skönt att komma iväg och få miljöombyte och slippa  alla dagens funderingar  man snurrar på hela dagarna hemma å blir inte nå klokare! 
Pappa är barnvakt å Lovis för första gången så det tycker han är läskigt  men det går nog bra.. Lovis är otroligt mammig nu för tiden sen hon va sjuk förra veckan.. men sålänge hon inte ser mig går det ju bra ☺ 

Frågan är om man ska ha klänningen ikväll eller byxa? Känns som ett bra tillfälle att  få bruka klänning då man aldrig gör det hemma? Den gamle mannen kanske har å tips ☺ 
Nu ska jag kliva av och byta tåg som tar mig vidare till sthlm ! 

Kommentera inlägget här :