kvällsbabbel

publicerat i
Jag hade kul i fredags.. det var skönt att få komma ut och dansa bland folkmassan och vara anonym och bara släppa vardagen en stund.. tyvärr är jag nog en sådan som flyr fältet för att slippa handskas med alla tankar.. när man sitter hemma själv så blir man bara mer ledsen är nödvändigt man sårar sig själv öm nu mer typ.. 
Nu till helgen åker jag till pappa, på lördag tar jag tåget in till sthlm och hänger med på 40 års kalas! Ser fram emot det miljöombyte fast jag helst av allt skulle vilja vara med johan.. märkligt att man vill va med någon som valt att inte vara med mig.. 
I stundens ögonblick känner jag inte ens för att vara ledsen heller.. ska ta med katten och gå upp och lägga mig..

När jag kom hem från jobbet ikväll så hade goa Therese  städat ihop denna röra jag inte själv  petat på sen i onsdags.. hon hade tänt massa ljus och det luktade så gott hemma.. vilken pärla! ❤
Den lilla tjejen vad jag älskar henne ❤ tillsammans är vi stark! 😊stunder som dessa saknar jag extra mycket den där tjejen i Spanien.. 

God natt! 

Kommentera inlägget här :