våffeldagen♥

publicerat i Allmänt;
blir väl våfflor till middag idag gissar jag. . lchf våfflor tror jag för mig men Lovis får riktiga :) vansinne dom som låter sina barn gå på massa "dieter" också tycker jag... man behöver ju lite av allting! :)

nu blir det snart en promenad sen åka till Vansbro på kyrkis.. luncha med Ted och på em lite kvalitetstid med Gina.
igår tog jag och Therese en promenad på närmare två timmar.. mycket skönt i solen.. sen ett intervallpass på en timme i Vansbro men efter en kvart la benen av! det gick verkligen inte att göra utfall. hade förväntat mig träningsvärk idag men ingenting! :)

har en dotter som bara är full i fan hela tiden.. känner mig gråhårig redan och varje liten grej hon ser ska hon ha.. klättrar på allt som går.. bara här får ju en annan en dagsranson med motion :) allt in i munnen och får hon inte som hon vill blir hon skitarg.. sen slåss och nyps hon som tusan!!!


undra vart hon hittade den där nappen eftersom hon inte använder napp :) tant Emelie? ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Emelie:

Haha. Den där hittade hon själv på övervåningen. She lööövs it! ;)

Kommentera inlägget här :