tuff vecka

publicerat i Allmänt;
ja snart vönder alltihopa. har varit tre tyffa veckor speciellt på slutet har fattat ett fruktansvärt svårt beslut, Torsten kommer flytta nu i veckan.. han får det bättre där borta i Falun och han har nafsat i lovis hand och inte på ett snällt vis.. :( nästa gång kanske han biter henne! usch vad jag gråtit vad ska jag göra? men jag får ju ha han nör jag vill och hälsa på honom.. en vän till familjen ska ha han. en ensam farbror som inte jobbar och bor på landet.. han kommer bli så bortskämd och älskad! men hur ska jag leva utan min kille nog för att han går mig på nerverna minst en gång om dagen så e han fortfarande min första bäbis! jag kommer sakna ihjäl mig och det blir tomt i sängen osv :( men kan inte riskera ham biter lovis eller nån annans barn..! han e såå osäker och rädd hela tiden. . han skulle må bra av lugn och ro..

detta e fruktansvärt jobbigt! ! blää!! men nu kan det bara bli bättre sen.. känns som jag haft en rejäl höstdeprission här ett tag!!


min älskade kille!! får se om jag klarar mig utan dig ♡♥♡

Kommentera inlägget här :