ljuva sidor..

publicerat i Allmänt;
Igår var det en rätt dryg dag på alla sätt... tråkigt väder.. ingen svettig promenad och en unge som va konstant sur från kl 16 till 18:45 då jag gav upp och kastade fröken i säng..
japp Lovis kan va pain in the as ibland om hennes sömn under dagen rubbas som igår. . sen har hon blivit så klängig när hon e trött. ska vara hela tiden där jag är.. Det är ju jätte mysigt men jag kan inte göra någonting om kvällarna när hon är vaken.. igår satte jag henne i badet då slutade hon gnälla :)
jag kan inte ta upp henne hela tiden för då kommer hon aldrig ge dig heller anser jag... lagar jag mat lär hon väl sitta på golvet och gnälla.. inte grina utan bara gnässgnäll!!
sånna dagar som igår hade det varit skönt att få en paus på en timme bara...! zandra kom senare på kvällen när Lovis somnat och satt hemma så jag fick träna. . Det var guld värt och jag fick massa ny energi igen för denna dag som ser ut vädermässigt att bli astråkig!

blir en promenad med zandra på fm och sen till cissi på middag på em :) imorgon är det äntligen fredag.. :)







Kommentera inlägget här :