kryssning å fjällen

publicerat i Allmänt;
ibland får man ha så roligt faktiskt som jag haft.. och att jag saknat Lovis behlver jag inte ens tala om!! jisses vad underbart att få hem henne igår! Men kryssning blev inte som jag planerat eller tänkt, men den blev väldigt rolig ändå! mitt i alltihopa som va och hände så träffade jag iaf en trevlig snubbe i baren hur jag nu hann med det, han verkade lovande så vi bytte nr! :) allt annat som hände hela tiden behöver man inte ens tänka på för man får inte ut något av det iaf! roligt hade vi och jag ser fram emot nästa i höst! :) och då ska banne mig Buslarsson med! hon saknades denna vända♡ :)










kom hem och träffade Lovis på måndagen innan jag drog vidare till fjällen.. Många anser nog att jag bör tagit med henne. men då hade jag inte haft nån tid till att åka skidor.. När hon blir äldre får hon följa och stå själv på ett par skidor ;) kanontrevligt att umgås med pappa och familj.. massa good mat och en knasig pappa i backen.. jag bjöd på två vurpor också. . vilket syns på mitt ben idag ! ajj!








ja och denna goding har ätit blodpudding idag! melodin i livet och mitt livs kärlek! ♡


puss :)

Kommentera inlägget här :