känlorna flödar..

publicerat i Allmänt;
på något vis så känner jag mig så energisk!! solen skiner och det ser ut innefrån som det är 20 grader varmt ute. man vill juh bara klä på sig vårvästen och vara ute hela dagen! blir en promenad vid älven med jobbet nu på fm sen hem och ta en promenad med Gina i Vansbro.. kul att se lite annat än mina egna vägar hemkring.
förhoppningsvis blir detta en väldigt bra vecka.. ser fram emot mitten på veckan om man får främmande eller hur det blir.. vad jag lärt mig ska man inte ha för höga förhoppningar iaf! det har juh visat sig förut i besvikelse ett X antal gånger..! men vi får se.. känns både bra och positivt nu iaf! :)

Torsten har det kanonersbra och jag lär nu ringa till kennelklubben och be om ägarbytarpapper, tror det är där man får sånt iaf. skönt att veta att han trivs bra och mår bra! :)

dags att börja planera lite för Vemdalen också nu då det bara är en månad kvar! ska också bli roligt att få göra något med mina två systrar då vi aldrig har gjort nått tillsammans så två dagar i fjällen är väl på sin plats igen då :) fast denna gång blir det nog lite mer after ski ;) 4 lugna helger framför mig med en del jobb skulle jag tro!

trevlig dag! :)

Kommentera inlägget här :