kalas jobb å lycka

publicerat i Allmänt;
jaha då var det lördag redan och jag ska snart bege mig till jobbet för att avverka 24 timmar där. . ja lång tid kan tyckas men så är det ibland! :)
trollet ska inatt faktiskt sova hos "tant" emelie då mamma va krasslig och jag inte kan tacka nej till jobb! hörde det ryktades om badhuset i morgon. . vet en Lovis som kommer skina! ;)

när jag slutar jobbet i morgon bär det av till äppelbo på kalas!! Lovis sover då hos mormor om hon e piggelin för jag ska tidigt till Borlänge och göra klart tatueringen :)

lyckan e total för mig idag då det bara e miljontals d-vitamin ute. . solen steker på bröstet när jag diskar och jag blir bländad! ! ska det inte vara nån riktig vinter kan det lika gärna bli vår!! :) bra solen steker pp och torkar upp min infart så jag kommer upp med bilen igen.. hade vart skönt eftersom jag tydligen blitt alldeles för lat å bekväm ;)



sist men inte minst.. min fyrbente lillemam som flyttade i torsdags.. Det svider och det är tomt i både säng å soffa! :/ men har hört att han lider inte nå väldans i sitt nya hem.. snarare tvärtom så det känns fantastiskt :)

puss♥

Kommentera inlägget här :