helg å kryssning

publicerat i Allmänt;
ja visst då var det återigen fredag :) himmel å hav vad veckorna går fort alldeles!

i morgon sticker vi på kryssning jag Dingen Gina å Emine och sen folket från uppsala! :) ska blir galet roligt alldeles!

passar på att mysa rejält med trollungen här eftersom hon blir hos mamma i några dagar nu då jag åker till Idre efter kryssningen.. blir svårt att åka slalom med fröken med sig! :)





skotfia♥

ja igår vårstädade jag mitt hem/gård också och pysslade på rätt bra medans Lovis sov i bilen... Det är ett under vad solen gör med en :)







kan inte sluta älska mitt hem.. :) visst är det vackert?

sist men inte minst den fina tavlan jag gjorde av ett fönster jag hitta på vinden!



mja nu blir det nog att krypa runt på golvet med Lovis en stund innan vi åker till mamma!

puss!

Kommentera inlägget här :