äntligen vår!

publicerat i Allmänt;
ingen kan väl säga nu att det fortfarande är vinter ute? trots att det är mitten på mars! kollar du ut finns det inte en gnutta snö kvar och gräset är nära på grönt.. jag längtar till sommaren! ♥
det är fantastiskt vad lite sol kan göra med både kropp och själ .. jag känner mig lyckligare å gladare än på länge.. trots att vovven flyttat och att jag blir utan Lovis så mycket denna månad.. men vissa månader bli det väl så antar jag..! april ser det ljusare ut :)




min lilla tjej har blivit svårare att lägga nu för tiden. . Både middag och för natten... undra om det ka bero på att hon kan resa sig upp nu. man får lägga ner henne minst en gång.. det går visserligen på en kvart alltihopa så det är ju inge klagande.. vet ju dom som håller på en timme med sina små..

lovis fyller snart ett år. . ich ni som har barn sen tidigare kanske kan ge mig tips på vad man ska önska åt henne? jag har ingen aning om vad som e bra eller vad dom behöver...? enda jag lnskat är en stol till min cykel så vi kan ut å cykla! :)


nu ska vi jag göra mig själv till en människa igen innan fröken vaknar och vi ska bege oss ut ♥


Kommentera inlägget här :