saknaden..

publicerat i Allmänt;
ja.. ibland saknar man folk man inte ska sakna.. ibland saknar man folk som inte saknar en tillbaka ibland saknar man nån som inte förtjänar att saknas.. ibland saknar man npn som man en gång glömt och ibland saknar du nån som aldrig funnits! livet kommer ikapp dig och du funderar hur det blev såhär.. du tänker tillbaka på den/dom dagarna som förändrade allt.. dom e många..

jag saknar dig min vän. . jag finns för dig och jag är sååå ledsen för allt. . du var min bäste vän.. att få känslan att jag förlorat dig gör så ont..

jag saknar även det förflutna när jag idag står här med en tom hand.. jag känner avundsjuka på dom som har det jag inte har..men jag är lycklig såklart för min omgivnings lycka..önskar såklart dom det bästa osv.. men i ensamhet är det soligt att dom har det jag inte har..jag vill också ja och känna den känslan dom känner. . hoppas ni förstår hur jag menar! idag vill jag bara gråta!
känner mig så sjukt ensam, inte ensam utan vänner utan ensam utan kärlek.. man söker närhet men man får aldrig kärlek.. vad är fel på mig kan man börja fundera... jag vet inte hur min hjärna tänker idag men allt bara kommer ikapp mig på nå vis idag..!

Jag vill inte behöva få skit för att jag festar.. för att jag måste jobba och ha barnvakt för det också.. om jag aldrig får va barnledig och bara vara Sandra en dag hur ska jag då kunna fungera vidare? skaffa fler bubblor i livet? det är ledsamt hur folk vill sänka andra människor. . då pratar jag inte vara om mig utan om andra saker jag hör om vissa personer.. ingen har en aning om hur den personens resa sett ut.. hur hon/han mår och vad som egentligen är roten till allt.. måste man säga sånna elaka saker? sen får väl folk göra vad dom vill och inte behöva få skit för det sen.. och tala inte om för mig vem jag ska umgås med och inte.. jag bildar mig min egna uppfattning och väljer själv trots allt skit jag hör.. Det skiter jag i.. finns nog en fin människa ändå bakom allt mörker folk kastar över vissa! jag tycker det är tråkigt hur fördomsfulla alla är över rykten som går om folk..

jag är på besök hos pappa och har hiskelig hemlängtan. . ändå träffar jag dom så sällan så borde njuta när jag väl är här men vill mest hem.. :/
tänker så mycket på allt som varit och känner bara sorg i hela mig.. :(
vart e du jag saknar dig... !




melodin i livet det är du.. utan dig vill jag inte ens veta vem jag varit idag.. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin S-N:

<3 Kramar <3

Kommentera inlägget här :