jobbdax!

publicerat i Allmänt;
ja ska man göra sif redo för ett nattpass på jobbet.. vilken jäkla tur jag har som har mamma och anders som kan ha Lovis är jag jobbar. . och sen att det inte finns nattdagis eller helgdagis.. hade jag inte haft dom hade jag fått lov byta jobb. .!

innan jobbet ska jag åka till emelie och sola lite.. jag är såå trött på att vara blek som en gris! man känner sig ju så mycket fräschare när man e lite brun :) egentligen skulle jag väl på den extra timmen innan jobbet passa på att storstäda när Lovis åkt med mamma men guud vad tråkigt det känns... jag vill inte ha en svinstia hemma men behöver inte va så jävla
skinande rent jämt heller så man knappt törs röra sig.. :) lite skit i hörnen gör det hemtrevligt ju! ;)

gjort ett tappert försök att kolla på os också.. men fasen det är inte min grej alltså! slalom funkar ju ;)







längtar tills vecka 12 då blir det en vecka i Idre i slalombacken med pappa å familj! :) ♥

Kommentera inlägget här :