God morgon torsdag!

publicerat i Allmänt;
God morgon.
 
ska snart sluta jobbet och ska hem och ta mig en promenad ev en joggingtur.. Lovis har sovit hos mamma och jag ska jobba idag igen så får hem henne i morgon :/ men ska på massage kl 11 i Äppelbo så då åker jag till mamma efter det å innan jobb och myser lite med min tjej! det är jobbigt att lämna bort henne pga av att man måste, man saknar henne betydligt mer då än när man är i behov av barnvakt å lämnar bort henne för att ta igen sig lixom.
 
jag skrev tidigare att jag skulle sluta med dieter och skit och börja acceptera mig som jag är och det har visat sig vara typ omöjligt. jag tänker ständigt på kroppen och hur missnöjd jag är.. sen jag slutade med lchf har jag ökat 4 cm runt magen och det knäcker mig så nu är jag tillbaka i livet utan kolhydrater.. vad ska man göra.. jag skulle vilja gymma och ut och springa men att skaffa barnvakt varje gång e svårt för att träna så bara.. blir mest promenader ( vilket  e skönt det med)
 
jag har funderat lite på vad jag skriver för inlägg och det är rätt mycket gnäll här på bloggen kanske från min sida.. verkar kanske som jag har ett otroligt eländigt liv, men så är det juh absolut inte! större delen av det är jag lycklig och tillfreds med det jag har och hur jag mår.. vissa dagar faller och då är det otroligt skönt att skriva av sig lite bara.. sen är juh känslor otroligt varierande och ändras från dag till dag i olika grad konstigt nog..
 
jag bokade iaf en kryssning igår.. sticker i mitten på mars jag och tre flickor till. rock at sea! det ska bli hur galet som helst.. längtar.. sen är det ett gäng grabbar från annan ort i Sverige som vi möter upp på båten. födelsedagspresent från mig och mamma till mig själv! jag fick juh så galet bra lön denna månad så jag har nog tillochmed råd att lägga in golv i Lovis rum också :) skönt när man vet att man inte behöver låna casch för att kunna fixa allt ;)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :