alla hjärtans dag!♡

publicerat i Allmänt;
idag är det kärlekens dag.. Det kan ingen ha missat :) vill önska alla en fin dag och att ni är kärleksfulla mot varandra idag såsom alla andra dagar..
man kan aldrig älska olika personer på samma sätt. . alla får vi olika sorters kärlek på olika nivåer.. :)

jag ska fira denna dagen med min fiiina vän cissi och dom två tokiga sthlmarna från Huddinge Mathias och Tobias :) kommer bli en trevlig kväll som kommer innehålla skratt gamla historier god mat vin och härliga vänner! ♥ rätt nöjd med det tills jag funnit mitt livs Glenn ;) haha!

barnet mitt, mitt livs kärlek och mitt livs melodi. . meningen med allt lixom hon har åkt till Borlänge och ska tillbringa helgen med syrran och Dennis! skapligt bortskämd hon kommer bli! :) och idiotsaknad här... Torsten har dock fått massa gott och extra värme idag och
uppmärksamhet när han har matte för sig själv:)





Kommentera inlägget här :