Värmland å punktering!

publicerat i
Igår  var jag i Lovis till Värmland och hälsade på hennes pappa å farmor och farfar ☺ var så himla trevligt och lovis va på sånt bra humör! Stressig dag dock i sandras huvud men väl där fick hon så fina julklappar av dom så oj oj  vad hon leker redan! Speciellt med dockvagnen! När vi väl skulle åka hem så sov barnet hela vägen till hagfors där  sen åkte jag fel för andra gången och in igen på någon  grusväg som sedan slutade med punktering ca 17:30 på kvällen! En trött och hungrig men snäll lovis i bilen. Själv  bröt jag ut i gråt pga av stress frustration och förtvivlan.. 8,3 mil hemifrån!! Ja va bara att vänta på hjälp och försöka roa barnet mitt  som la över förväntat på kanon  bra humör!? Hur är det möjligt tänkte jag.. sen när vi väl va på rull igen vid 19:45 så somnade hon och sov sedan djupt till det va morgon . Och hon vaknade i sin säng. Lovis borde få medalj efter  gårdagen 💕 
Idag har Johans pappa varit hit med en julgran som vi klätt.. ingen av barnen va intresserad så jag och Johan fick sköta det.. jag är otroligt  nöjd med resultatet 😊 tomten  va även hit en vända nu när barnen lagt sig ä.. så i morgon när de vaknar ligger det så mycket paket under granen! ☺🎅 

Här är bilder på Lovis julklappar från igår och den fina granen ! Guud vad jag trivs bara jag varvar ner 50 varv ! Ja folk nu ska jag röja ihop här sedan dra på mig min rosa morgon rock (vad jag älskar min moegonrock) sedan invänta  kärleken som e i garaget med Erik sen kolla på kass söndagstv med lite glögg innan sängen ropar. I morgon tar vi en repa till Borlänge, en gammal god vän är hem till dalarna på en snabb visit så lär passa på säga hej medans hon är här ☺ 
God jul på er!

Kommentera inlägget här :