julstressen

publicerat i
Julbord och julhelgsfirande står på tapeten i helgen. Tycker inte om när det blir så mycket på en å samma gång. Blir så himla stressigt alltihopa och när det kommer det till jul är det väl  nog stressigt  som det är fast man ska njuta av julen. Märkligt det där. För ovanlighetens  skull är jag ute i god tid iår med alla julbestyr så jag känner inte den där vanliga julatressen förutom nu med helgen då när det är julbord på fredag med jobbet och lördag morgon åker vi till pappa och ska fira jul. Åter  hemma på måndag och då blir det direkt nattjobb  😕 jaja man får iaf umgås med familj och ha det trevligt! 

Kollat på lite utbildningar de senaste dagarna och har nog verkligen hittat mitt kall.. nu är det bara att fylla i blanketten och hoppas man kommer in och sedan har man två år i plugg, men då har man ju blitt något också. Blir plugg på distans och jobba samtidigt! jag känner mig sjukt motiverad!!! ☺ hade möte med min arbetsledare igår och det var ett givande samtal.. jag känner mig lättare och mycket  bättre både i arbetet och i framtidsplaner ❤ 

Kommentera inlägget här :