Jul helgen

publicerat i
Nu är julen över och det känns bitterljuvt! Julen är en härlig högtid och när snön ligger vit och minusgraderna sticker i kinderna ja då är det alldeles som man vill ha det! Jag lovar jag hårt upp 3 kg och när allt detta ätande är över (efter nyår ) då lär jag sätta  fart på må bättre för att komma iform  igen.. jeansen spänner på bra nu! 
 Här kommer lite bilder från Jul helgen iaf.. jag och Johan blev barnlediga helt i två heeela  dagar också. .mycket konstig känsla ! Och som vanligt lever telefon ett eget liv så korten är lite i o ordning. Jag å johan va ut på en fyrhjulingenstur upp i skogen och sedan är det på Lovis alla juldagar. Det är så jobbigt när man inte kan ta bort korten och ändra då försvinner alla och så rockigt är det inte att krångla på telefon! Har nämnt det förut och säger det igen- jag måste köpa en dator  😊 

Kommentera inlägget här :