Denna lördag 💕

publicerat i
En lite summering av denna lördag.. den började otroligt bra. Solen tittade fram och vi gick ut tidigt. Tog oss en promenad hem till Johans mamma och fick oss lite gofika 😊 senare var det dags för mig att dra på ett jobbpass.  Så tråkigt att lämna dom tre liven hemma för att jobba natt 😕 vill verkligen byta jobb känner jag så jag slipper dessa jobbhelger! Men har varit en bra dag idag iaf och i morgon fpr man åka hem igen.Men spana på detta får ni se hur fint vi hade idag 😊 Lilla trollungen satt bara stilla om hon fick en choklad som ni ser hon har i munnen haha! 😂 kollat upp lite tider osv på må bättre  i Ludvika.. vill så gärna träna igen.. någon i närheten av grangärde/Ludvika som vill bli min träningskompis som kan peppa mig och ha roliga gympass ihop med massa struntprat bara om tex bonde-sebastians bröllop till djupa politiska  frågor.. ja you namn it men kul med en kompis hade det ju vart.. ge varandra heta hälsorecept kanske 😄 hör av dig! 👍
Tack oh godnatt! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katarina:

Om det inte är så dyrt så följer jag gärna med och tränar :)

Svar: Åhh vad roligt dom har barnpassning också där 😊 750 i startavgift sen 128 kr var 14 dag eller vad det var... ska ringa och få tydligare svar tänkte jag ☺
Sandra

Kommentera inlägget här :