Stockholm!

publicerat i Allmänt;
underbar helg i Stockholm har gått mot sitt slut och vi har haft en fantastisk dag på grönan syrran och jag, sen var Tobias och hans två barn med också! Lovis har varit med rosie och micke på skansen. allt hade gått bra där också. . har varit klarblå himmel och underbart väder. . idag har jag verkligen tyckt om Stockholm! ♥

mår fortfarande lite illa efter att åkt den dör förbaskade bläckfisken med Linnéa nen det var det värt Bara för att få höra 6 åringen säga efteråt "det där var INTE kul" haha!!

i morgon ska vi ut på stan då linda tydligen vill shoppa och jag ska fönstershoppa, tragiskt när man väl är i sthlm. . sen blir det tåget hem! :) hem till min vovve som är den märkligaste vovven av alla.. poff frisk igen idag!? hmm. .











absolut den bästa leksaken ever åt lovis. . hon älskar presentsnören! ;)
mitt hjärtebarn mitt lilla liv och min melodi! ♡

god natt på er★☆★

Kommentera inlägget här :