hösten

publicerat i Allmänt;
många blir lyriska när hösten kommer men jag ser inget positivt alls med att allt liv ute dör och det blir mörkt och kallt och grått ute. . tänk om det kunde bli vinter direkt!
mixtrade känslor med allting och man har varit lite nere sista månaden men Lovis är en glädjebomb hela hon :)

i helgen ska jag och syster åka till sthlm och hälsa på sthlmarna och ta en repa på grönan. . absolut ska Lovis med också :) det ser jag fram emot. . lite miljöombyte :) blir min semester detta år. .

i morgon kommer det massa underbara mammor hit med sina fina små bebisar! fika och bäbisprat om allt möjligt... kul att skaffa sig nya bekantskaper! :) ska nog till malung på babysim nästa vecka också! skojj skojj!

det svåra kruxet är att kunna träna har jag märkt. . svårt att få barnvakt! :/ inge kul att ge sig ut i regnet med vagnen heller. . vill verkligen träna idag!

nää ska gå och byta denna bajs blöja och sedan fortsätta med städningen om Lovis vill vara lite medgörlig!
puss ♥

Kommentera inlägget här :