ja vad säga?

publicerat i
tänkte skriva lite om gårdagens inlägg som verkligen skrevs i stundens hetta! ! det ör ju så att jag blir på krigsstigen när jag hör sånt och då är jag inte rädd för att dela ned mig av det till de som tydligen förtjänar det. .en del av det jag hört tog jag igår upp med denna person jag fått namn på och givetvis stämde inte historien överens med den informationen jag fått. . så jag kan inget annat göra mer än att lägga ner det... glad iaf jag skrev till denna person men trist iaf med lögner! önskar jag hade mer namn man kunde tala med om mer man hört hoppas folk har förståelse för hur man reagerar och gör när man hör det man hör.. sen kanske min käft ör stor den med då men ja!! ibland känner jag att jag räcker inte till . känner mig som en godis påse folk bara gottar sig i utan att fråga!
whatever!

åkte till fina dyyra Norge idag och där var det folk fest vill jag lova. . Jisses!!! :) vi höll oss undan dessa gator men har strosat runt på stan i 5 timmar nu!! ljuvligt. . min trollunge har i princip sovit heeela dagen i vagnen. . det har varit ren sommar luft ute. . hoppas morgondagen blir lika fin då vi ska ta utflykt till nått fint ställe och bara hade gött! ! :)






♥☆♥

Kommentera inlägget här :