droppen! !

publicerat i
ja denna dag har varit sjukt fin och bra!! 3 timmars promenad och strålande sol och jag har fått en fin bränna. det ör så tragiskt att dagen blir förstörd av att man får veta vad folk säger till folk om mitt liv!!! påstår jag inte vet vem som är far till min lovis! ?!? Eftersom jag tydligen satt på hela kommun. . vad är du för funtad mupp egentligen??? klart som fan jag vet! men ändå är du säker på "Viktor liljekvist" skulle vara pappan!? ska tala om för er att jag har ingen som helst aning om vem han är och har aldrig i världen ens pratat med människan. .. varför VARFÖR sprider man sånt. . ich jag vet fan inte vem du är heller och ändå har du så mycket att säga om mitt privatliv?
jag har tagit mycket skit och allvarligt talat har jag aldrig brytt mig vad folk säger men när det handlar om min tös blir jag vansinnigt förbannad! och är fan inte rädd att dela med mig till de som förtjänar det. . Visa lite respekt för fan och va glad för andras lycka!!!

ska man få lov att försvara sig och behöva blotta ens liv för folk ska sluta snacka, snoka och rota. . trodde jag redan gjort det en vända! ?

nej jag är världens lyckligaste bästa stoltaste mamma till min lilla tjej... det må ha varit en tuff resa hit och inte riktigt blivit hur jag tänkt men kan aldrig i världen vilja ha det på nått annorlunda sätt! att lovis pappa inte finns hör kan jag inte göra något åt.. önskar och ber varje dag att han vill ta del av denna underbara lilla varelse, han vet inte vad han missar...
☆★☆
nej himmel vad trött jag är. ska passa på sova nu innan tjejen vaknar och är hungrig. vi ska spendera helgen i oslo faktiskt.. hoppas på sol!! :)



Kommentera inlägget här :