bilder förlossningen

publicerat i


denna buld är tagen 3 timmar efter att vattnet gått :) ca 03:00 natten till fredagen den 26 april



lördag fm.. börjat fått regelbundna värkar kl är ca 10 på fm 27 april :)



kl är ca 13:00 och jag är öppen 6 cm :) so far so god! ;) ingen bedövning




här har jag börjat testa denna berömda lustgasen vilket var rena skiten.. satans hög mellan varje värk men helt värdelös under värk! klarade inte av att titta rakt för jag var sjukt snurrig. la av med den senare. . här är jag öppen 7-8 och började be om ryggbedövningen ist.. vilket jag fick vänta på i två timmar då det car lördag och de hade ont om personal!! och dom timmarna är svarta.. spydde minns jag att jag gjorde..



här har jag fått min bedövning ich börjar kunna hänga med i vad som händer igen.. öppen alla 10 men huvudet har bara lite mer ön en cm kvar innan det ör dags att krysta. . tiden står still.. kl är här ca 18:00 och huvudet flyttar sig inte alls nått under 4 timmar. . då får jag lov börja hjälpa till att få ner huvudet..22:00 börjar jag krysta!



kl 22:54 möts våra blickar för första gången.
min trollunge, min Lovis, det finaste jag sett!♥



♥♡♥




första dagen på BB då det bara va du och jag!♥



våran första mys morgon hemma i ilbäcken. nu börjar livet! ♡♡♥♡♡

Kan inte förstå att trollet blir två veckor i morgon! ?! gav er en liten snabb överblick överblick här över min förlossning!
puss ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

<3

Kommentera inlägget här :