1 månad!

publicerat i
min fina tjej blir en månad idag! ♡



och jag går runt här om dagar och spenderar alldeles för många tankar åt hennes far! !? varför? jag kan inte göra något men jag känner mig så sjukt frustrerad! hur tänker karln? kommer Lovis få en pappa kommer hon ha en farmor och farfar. . vet dom ens att dom har ett barnbarn till? världens finaste tjej !? Detta börjar gå mig på nerverna! ryggrad!

han har en sån fin liten tjej här som förtjänar en far det är inte hennes fel att det blev såhär. . det gör ont i mamma hjärtat när jag tänker att han inte vill ha henne eller hur han vill... man vill ju vid detta laget iaf veta lite hur man vill.. växer ett monster inom mig på många olika områden. . saker jag förut sket i som jag nu bara nej fy fan och tar tag i saker jag förut hade ryckt på axlarna åt. . märkligt!
vissa saker är inte okej och jag börjar könna behov att låta folk veta det. ..
jag har varit alldeles för snäll alldeles för länge och vad har man fått för det? mamma har alltid sagt att man tjänar inget på att vara för snäll och det har hon rätt i!

☆★☆

Kommentera inlägget här :