midsommar! ♥

publicerat i Allmänt;
en gång om året får vi ha midsommarstång och blomkrans.. fått en ny innebörd och ingen midsommar någonsin kommer se ut som de senaste åren gjort. . fylld med sprit och fest. . hädanefter är det små grodorna som gäller med sill och potatis... hade fantastisk trevligt igår i huln bocj maten var toppen.. helt spik nykter så var jag nog den som skrattade mest.. kanske för att man garvade åt alla fulla människors roliga meningar ;)

på måndag ska jag göra ett nytt försök att börja det hälsosamma livet igen. . ska jag och lovis åka till Spanien så lär jag ju komma i bikinin iaf! :) kämpa på är det som gäller. . om npho och känner sig frivillig få ni gärna vara barnvakt här en 30 min så jag får ut och springa bara!! :) hojta till!!
fårhuscafe på dagen och ikväll har vi grillat och bara myst allihopa. . huset fullt och lovis första midsommar! ♥
















tackar för en fin helg! ♥♡♥
pussis!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Felicia:

Spring med vagnen, bättre träning ;)

Kommentera inlägget här :