förkylning härjar. .

publicerat i Allmänt;
det känns extra jobbigt idag... jag vill bara gråta. . lovis är jätte pigg och jag är helt slut som människa.. ska till kiropraktorn i morgon och har inge barnvakt... frustrerande. kan inte ta hand om lovis riktigt och heller inte amma som jag vill på natten för ryggen tar i..

lovis är också förkyld vilket såklart gör henne lite gnöligare.. lilla tjejen ♥

jaja medans jag sitter hör med håret åt alla håll skitig och svettig sen tidigare idag och bara väntar tills damen somnar så jag kan göra alla mina måsten. . hoppas vi tar sovis i morgon iaf!
senaste dagarna har vi varit i uppland iaf..hälsat på skärplinge och sen vart till brorsan och pappa.. kul de fick träffa lovis och självklart tyckte dom hon växt :) har insett att det är så smidigt att åka bil med henne på morgonen för då sover hon non stop än om man åker på em..

Efter midsommar ska det bli skönt att bara ta det lugnt. . kanske jag och Lovis ska åka till stugan och ha lite semester!?

tack och godnatt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emine :

Bara höra av dig om du vill ha hjälp med något jag finns :) eller prata eller nått :)

Kommentera inlägget här :