vad nu?

publicerat i
jaha då har helgen varit grymt rolig iaf det var e riktigt jävla toppen helg. . massa saker som fått mig att inte sitta och tänka på hur V limmar på vackra häst tjejer. . svartsjuk? inte alls..bara tydligen lite sjukligt ibland.. men måste hålla masken en liten stund till. .. äta kakan och samtidigt ha den kvar? möjligt möjligt jag vet inte. . svårt att egentligen veta när man inget får höra.. börjar ju fundera vad som egentligen hindrade en vistelse till dalarna denna helg? känns som man blir lite "played around" med nu.. lite när det passar. .? blev lite små frustrerad här på kvällen så det var lika bra att gå och lägga mig.. mina wierda tankar och funderingar ska jag inte kasta ut på nån annan iaf. . speciellt när det är mina spekulationer bara!
blev lite personlig här ikväll men det är väl det man har en blogg till?

Idag var det iaf 17 plus ute och dagen var helt underbar. . snacka vår känslor alltså! ! :)



♥♥♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Jag är också hästtjej, så du kan limma på mig om du vill! ;) ♥

Svar: haha ja och du är den finaste hässtjejen! :) <3
Sandra

Kommentera inlägget här :