Tänkte...

publicerat i Allmänt;
jag tänkte göra en sumering av de senaste 12 månadera.. en liten lista på ALLT som hänt.. bra som dåligt men det skulle juh lätt vara mest eländiga och dålga saker på lisan... men nej jag struntar i det.. ska skriva upp det i ett block hemma ist så kan jag skratta åt allt om några år.. :) året då verkligen allt hände! :)

att åka tio för fort på sveriges bredaste väg mellan ludvika och fagersta tyckte kameran var förjävligt! tur jag kollade rakt in i den och log eftersom jag trodde jag åkte rätt hastighet.. hoppas kortet blev bra!!!!! men nu är det ny vecka och nya tag :)

i helgen har jag varit i skärplingelandet... känder sjukt bra att vara tillbaka där efter så länge.. saknat alla där borta men inget är sig likt igen.. mycket blandade känslor såklart och märkliga tankar har kommit upp..
man tänker juh lixom tillbaka på när systarnarna bokor intog byn för ett år sen, och sen ser man på dagens läge.. mycket kan hända på 12 månader det har vi fått bevisat.. men men..

i helgen har jag iaf hunnit med middag på fredagen hos jonny och rebecca..
grillning på havet på lördagen.. bio med syrran och en flötig pizza i gävle..
mys med min brorsdotter på söndag.. mysfika med farmor och bror och en matbit med far och ann.. sen blev det film med victor på kvällen och några glas cola.. jag somnade och det är juh alltid lika uppskattat.. ;)

ska bara jobba tre nätter och en kort dag till sen får jag gå hem och vad jag ska sysselsätta mig med i två månader det vet jag inte ännu :)
nästa vecka får jag min bror, brorsdotter Minella och marre på långbesök.. hur glad blir man inte då!? :)

puss och hej! / Bokor

Kommentera inlägget här :