stiftelsen♥

publicerat i
igår blev en bra dag.. alldeles oväntat hamnade jag i borlänge på stiftelsen. .. chaffis såklart, och ja det var en grym spelning verkligen.. den där robban han kan verkligen sjunga och ta ton det bevisade han igår :)
var lite roligt då alla verkligen stirrade på magen och folk pekade osv...filip blev vansinnig och bara gapade till folk... haha!! ärligt sp kunde jag inte brytt mug mindre. . tragiskt jag fick ett vredesutbrott i garderoben bara när min jacka tydligen inte fanns! 43 min senare kan jag gå därifrån med rätt jacka på axlarna! himmel!


jag längtar tills dessa gossar släpper sitt andra album!

idag tog jag en ruskigt lång sovmorgon. . somnade någon gång efter 04:30, tankarna snurrar men jag orkar inte ta tag i det heller. .. tror inte det är värt det!

mamma ringde och tyckte vi skulle åka och simma så det gjorde vi och snabbt efter det åkte jag på en gofika hos min sussie. . sjukt att vi känt varandra och varit tookbra vänner 16 år. . gått i samma klass i grundskolan och vänskapen har alltid funnits fast vi umgåtts intensivt i perioder.. nu bor vi båda i dala-järna och kommer nog vara vänner för livet. . det är kul tycker jag! Jag är ju ändå hennes gudmor ;)

känns lite som jag är bakfull idag men ändå var det länge sedan jag kände mig så mycket som mig själv. ..



nästa helg brummar jag mot Uppland.. blir tre dagar på öppet landskap :) tokroligt. saknar lite folk där borta... kanske ska prova leta mig ut till uppsala också? !

puss ★

Kommentera inlägget här :