rubriklös? :)

publicerat i Allmänt;
Torsdagen kom snabbt denna vecka då jag insåg idag det var fredag i morgon och då kommer size och tommy hem från Thailand.. varit hemma hos dom och sädat hela dagen så dom kliver in i ett fint och rent hem :) men tog mig en rejäl sovmorgon och det var nog precis vad jag behövde kände jag.. jobbat tre extra pass denna vecka två dubbelturer och jag jobbar i helgen också.. det var straffet för att man vad sjuk hela förra :) men nu börjar jag kunna andas genom näsan iaf.. känns bra!  och snälla snälla Gumme har varit och plogat åt mig igen.. vad gjorde man utan så snälla vänner/grannar ? :) jag har det rätt bra iaf trots allt elände ibland!
 
dom ringde från trygghansa idag och skulle komma hem till mig och prata om barnfärsäkring i morgon.. ingen aning om vad menas med det.. men tyckte var väldigt bra iaf att dom kommer hem till en och förklarar sånt så man kanske vet vad man tecknar sen!!
 
för övrigt satt jag och funderade lite på livet såhär på kvällen.. jag tycker det är så märkligt hur det artar sig med tiden hela tiden.. alltså inte bara för mig utan även för dom fina jag har runt om mig.. det glädjer mig väldigt mycket men det är otroligt skrämmande på samma gång med så mycket förändringar från alla håll.. saknar min syster Linda, det känns som hon glidit bort lite från mig och det måste jag ändra på.. visserligen har jag bara matat till henne om mina livsproblem och alla dessa hormoner men det är juh ändå min lilla finasyster.. på något sätt har jag börjat märka av en otrolig avundsjuka på saker också som jag inte rikigt gillar. jag hoppas det har med hormonera att göra.. just dessa förändringar jag tar så starkt på blir nog bättre..
måste försöka ta mig upp till mina andra fissyster malin också som har bott i sin lägenhet i en evighet och jag har inte ens varit dit.. skämms på mig!!! fast å andra sidan har hon inte vart till mig heller :)
saknar min familj lite när vi alla levde som en.. men ja då var vi där igen.. alla blir stora och flyttar och skaffar sig nya liv och en skilsmässa på det.. hoppas ni vet att jag älskar er iaf! <3
 
tänkte jag ska ta och läsa på lite mer nu om hur man tar död på halsbrännan.. det måste väl ändå fan vara djävulens påfund!  ;)
 
 
 
This time, I wonder what it feels like,
To find the one in this life,
The  one we all dream of,
But dreams just aren't enough.
So I'll be waiting for  the real thing,
I'll know it by the feeling,
The moment when we're  meeting,
We'll play out like a scene,
Straight off the silver screen,
So I'll be holding my breath,
Right up 'til the end,
Until that moment  when,
I'll find the one that
I'll spend forever with.

'Cause nobody  wants to be last one there,
And everyone wants to feel like someone  cares,
Someone to love with my life in their hands,
There's gotta be  somebody for me like that,
'Cause nobody wants to do it on their own,
Everyone wants to know they're not alone,
There's Somebody else that feels  the same somewhere,
There's gotta be somebody for me out there.

Tonight, out on the street, out in the moonlight,
And damnit this feels too  right,
It's just like deja'vu,
Me standing here with you,
So I'll be  holdling my breath,
Could this be the end,
Is it that moment when,
I'll  find the one that I'll spend forever with.

'Cause nobody wants to be last  one there,
And everyone wants to feel like someone cares,
Someone to love  with my life in their hands,
There's gotta be somebody for me like that,
'Cause nobody wants to do it on their own,
Everyone wants to know they're not  alone,
Somebody else that feels the same somewhere,
There's gotta be  somebody for me out there.

ooooooo, You can't give up,
(when you're  )
Looking for a diamond in the rough,
(Because you'll never know)
When  it shows up,
(Make sure you're holding on)
'Cause it could be the one,
The one you're waiting on.

'Cause nobody wants to be last one there,
And everyone wants to feel like someone cares,
Someone to love with my life  in there hands,
There's gotta be somebody for me, ohhhhh!,
Nobody wants to  do it all on their own,
And everyone wants to know they're not alone,
There's somebody else that feels the same somewhere,
There's gotta be  somebody for me out there,
Nobody wants to be last one there,
Everyone  wants to feel like someone cares,
Somebody else that feels the same  somewhere,
There's gotta be somebody for me out there.

Kommentera inlägget här :