rak på sak!

publicerat i Allmänt;
ja det hade inte varit helt fel att få ligga lite!
jag står snart inte ut nå mer.. och det blir juh inte lättare.. förbannat!

att få ligga tror jag hade lugnat alla mina nerver och hela jag kanske hade blivit så harmonisk igen! så enkelt för er gravida som har pojkvänner.. bara att bossa ner han i sängen och sen är det bra! himmel!!
jag skulle nöja mig med om nån bara kunde ligga på mig så jag fick känna tyngden av en man, doften och bara huden.. ja här sitter jag och fantiserar om den enda och den andra och ja må tiden gå fort! :)

var iaf till borlänge igår och köpte massa saker till lilla tjejen men nu står det still och jag börjar få massa nerver för jag vet inte vad jag ska köpa.. jag vet inte vad jag kommer få.. jag vet inte vad jag kommer andvända.. tänk om jag glömmer nått.. hur ska jag ha råd med allt.. HUR GÖR NI!? :/

puhh ja det tar på både fötter och rygg att shoppa.. kanske man skulle stoppat ner fötterna ett fotbad.. fast å andra sidan står det inte på förens jag lånar cissis stoooora badkar och göttar ner mig i ordentligen!! gudars skymning så härligt det vore just precis nu!

ja nej jag ska forstätta drömma om nakna män och varma badkar!

puss hej!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elisabeth:

Oroa dej inte över att du inte köpt "allt!" Du kommer garanterat få mer än du behöver och hinner använda! När du lär känna Lovis så blir de mycket lättare att veta vad du verkligen behöver. De finns mycket bra begangnat. Första året händer så mycket, har massor med kläder och saker som vi inte hann använda eller som Lillan hann ha på sej en gång bara.
Å ligga nu när magen är i vägen är lite komiskt.....når nästan inte å pussas....suck! Fast jag förstår att du saknar det.
Ta de lungt, allt löser sig! Kram

2:a kommentar, skriven , av Fall Maria:

Ja, det brukar ordna sig med alla prylar som sagt, man behöver inte så mycket som man tror!! Jag har massvis med små tjejkläder, overaller m.m ifall du är intresserad sen när lilla tjejen kommit ut! :)

Svar: åhh vad snällt maria.. jag känner mig lost.. :) alla säger så olika vad som är bra och smidigt och andra tycker det är dumt och onödigt bara.. :/
Sandra

Kommentera inlägget här :