tidiga mornar!

publicerat i Allmänt;
ja just nu känner jag att någon gärna kan få låna lilla lovis! Jisses vad jag snart inte orkar mer.. sover dåligt om natten och skriker konstant typ hela dagarna bara för att hon kan inte för att hon är grinig. . det riktigt skär i öronen och på morgonen har jag inget tålamod. . hur gör ni andra när tålamodet börjar svika? Inatt ska hon sova hos mamma och jag ser fram emot det är det illa det eller att man längtar efter tystnad, jag har inget emot ljud osv men när hon bara skriker för att testa sin röst för att hon tycker det är kul eller för att gnälla och få uppmärksamhet så är det fan inte så rockigt! hoppas det går över snarast innan jag sliter håret av mig själv på morgonen! hoppas jag inte är ensam om att känna såhär ibland. . man känner sig rätt värdelös bör man känner att mab inte orkar! eftersom hon vaknar nu upp till 3 gånger om natten och hoppas jag verkligen det är dessa tänder nu!


men vad jag ändå älskar det lilla livet :)

förövrigt är det lixom en vecka kvar till jul och det är alldeles grönt ute :( känns tragiskt om vi får en grön jul.. tur man har lite andra saker att glädjas åt i detta mörker... positiva känslor finns faktiskt bara att man är sparsam på att dela med mig av dom för helt plötsligt kan det va borta igen..

till helgen drar jag till skärplinge sen vidare till pappa för att fira lite jul och äta go julmat! :) återvänder även på nyår med syrran för att hänga med dom man träffar så sällan. . fy tusan så kul det ska bli :)



mamma bestämde hon skulle ha lovis och tyckte jag skulle ut med kompisarna ist. . så egentligen varför inte lovis somnar iaf 18:30.. längtar tills hon blir äldre och kan vara uppe och förstå allt mys med jul och nyår :) ♥

godmorgon tisdag!


Kommentera inlägget här :