kärleken när den känns som bäst. .

publicerat i Allmänt;
känslan att sitta en decembermorgon i soffan och ha sin tös sovandes på bröstet och blicka tillbaka på tiden som har gått.. man kommer på sig själv hur man bara får ett leende på läpparna. . ändå har det bara gått snart 8 månader. . galet... vilken härlig tid vi har framför oss!! :) jag känner mig lyckligt lottad! ♥



det är 5 dagar kvar till julafton och jag kikar ut och undrar varför vi får en grön jul iår? varför har det dragit in två oväder på så kort tid? lite oroande tycker jag det är..
i morgon åker vi till skärplinge och umgås med dom fina där borta i uppland.. lördag far jag vidare till pappa med familj för att fira jul och pussa på min underbara brorsdotter... det är

ledsamt att man bor så långt ifrån varandra att man missar sp mycket av Minellas uppväxt. varje gång jag ser henne känner jag knappt igen hon. . :/ när ekonomin bli bättre hoppas jag vi
kan hälsa på oftare!

i februari ska jag börja jobba mina helger igen. . känns sjukt bra att få in lite mer pengar då sparandet börjar bli tomt. . att vara mammaledig är ju inget att hurra för ekonomiskt sett. förstår inte hur dom som inte haft fast jobb kunnat klara sig för deras mammapenning lär ju ha varit skit låg, om dom sitter i samma sits som mig dvs vara ensamstående. . jag tycker systemet är urkasst! !!! värdelöst. . när du helt plötsligt har en till att försörja ska du få typ hälften av din lön att leva på? galet!

jag måste bli bättre på att höra av mig till mina vänner. . vet inte vad jag varit inne i för stim på slutet. :/ jag saknar er iaf ska ni veta... mest emelie och cissi. . vet inte vad som hänt. . men jag pratar sällan med varken nån av er :/

puss / Sandra

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Självupptagna bitches kanske vi blivit? ;D skämt å sido! Har varit mycket på för oss alla ett tag, barn, jobb, julhysteri för mig, mycket gym och ta hand om mig själv på slutet! För mig är huvudsaken att även om man inte ses varje dag så vet vi ju båda vart vi har varandra, och att man alltid är ett samtal eller kort bilresa bort! ❤️
Idag jobbar jag, imorrn åker du! Men när du kommer hem så har vi en liten mini jul tillsammans och lite partajande!

Love you Sandra!

Kommentera inlägget här :